1. ABC
Vážení rodiče, milé děti,
už se blíží doba, kdy se s některými z vás sejdeme ve škole.
Až na procházce uvidíte nějaký jehličnatý strom, podívejte se, jestli má nové výhonky (z některých se dá vyrobit zdravý med) a zda má už nové šištice. Poznáte, ze kterých budou šišky?
ČTENÍ str. 103 – 105
str. 103 – zopakujeme pojmy – slovo, věta, počet slov ve větě, připomeneme odstavec (poslední odstavec je jen jedna věta – 34 slov)
čtený text od 1:34 - děti si mohou poslechnout před čtením a po nacvičení textu mohou zkusit číst s nahrávkou https://www.youtube.com/watch?v=3YDrh2Z0aNs
večerníček video (není tam text z knihy) https://www.youtube.com/watch?v=1LsGZVnULZw&list=PLIhCv3wSpU7MBeEq7fW4ZQEv5laDg-4q_&index=7&t=0s
večerníček z r. 1966 (je tam text z knihy) https://www.youtube.com/watch?v=idc2zBDwIOk&list=PLycUKnyIhcw7pmzjtaOEpSA4nqrhKPZq0&index=4
str.105 kvíz k textu
https://majka.duha.sweb.cz/Jak%C5%A1lo%C5%A1%C3%ADdlo/sidlo.htm
PSANÍ str.6 – 10
písmena P, B, R – nácvik - Bobyho škola
https://www.youtube.com/watch?v=GhAKSYKVpbA
MATEMATIKA str. 20 – 21
str. 21 Vztahy o několik více/méně
VŽDY svislou čárou vyznačíme, co je stejně.
Děti říkají: Panáčků je o 5 více než panenek, panenek je o 5 méně než panáčků.
Na prvním řádku je o__ více/méně než na druhém.
PRVOUKA str. 28 – 29
Opakování – děti si mohou zapsat body.
Šikovní čtenáři mohou pracovat samostatně. Kdo ještě nerozumí tomu, co čte, se čtením mu pomozte.
Hezký týden přejí vaše třídní učitelky